maandag 25 februari 2013

Huidverzorging:

Embryolisse Lait-Creme Concentre


We testen deze crème van Embryolisse voor jullie. Deze crème heeft bertina al een tijdje getest om goed op een oordeel te komen. De ze crème komt van het merk Embryolisse. Wat oorspronkelijk uit Frankrijk komt. Zins een jaar kunnen wij in Nederland deze crème via de webshop kopen. Veel visagisten zijn fan van deze crème en gebruiken deze voor shows en fotoshoot. Na veel reviews te hebben bekeken hebben we deze crème ook bestel.





We hebben de crème via de webshop van embryolisse bestelt.
http://embryolisse-shop.nl
De verzending was raden snel. Ik had hem avonds om 7 uur bestelt en de volgende dag had ik hem al in huis. 

Verzendkosten: 4,95
Kosten crème: 18,50














Ik heb deze crème nu een half jaar getest. Elke ochtend en avond. En mijn huid knap er zeker van op. Ik heb zelf een gecombineerde huid. Aan de linker kant op mijn wang zitten puisten en ook op mijn kin heb ik last van onzuiverheden. De rest kan erg droog zijn. Vooral in deze tijd van het jaar. Ik vind deze crème echt een aandrager. Er zit geen poespas in. Het is gewoon een hele goede crème.

Verpakking info:
alle huidtype, 75ml 
dermatologisch getest.
Made in France
Dierproefvrij!

ingrediënten:
shea butter,beeswax, aloe vera en soy proteins, symdiol 68T paraben-free preservatieve complex



Gebruik jij een crème? Welke raad je ons aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten